קבע פגישת ייעוץ בחינם עוד היום!
חזרה אל גרף השירותים

נקודות עיקריות עבור עסק מצליח

  • עסק שמתקשר באופן קבוע ובצורה אפקטיבית עם לקוחותיו ישיג הרבה יותר הכנסה מאשר עסק שלא מתקשר.
  • דאג לכך שהתקשורות שלך מובנות על ידי לקוחותיך (בעיקר המינוחים שאתה משתמש).
  • על מנת להגדיל את כמות הלקוחות אתה צריך להגביר את רמת התקשורת וההבנה עם לקוחותיך כגון לשאול אותם בטלפון או כאשר אתה רואה אותם אצלך במשרד "איך אני/העסק יכול לתת לך שרות טוב יותר?".
  • מכתבים אישיים יהיו מוערכים על ידי רוב לקוחותיך.
  • כמות המכתבים שיוצאת החוצה יותר חשובה מהאיכות.
  • כל מכתב או שיחת טלפון היא הרבה יותר טובה משום מכתב.
  • כמות ההכנסה שלך תהיה ביחס ישר לכמות המכתבים ושיחות הטלפון.
  • שיחת טלפון יכולה להתקיים לאחר 2-3 ימים לשאול את הלקוח באם הוא מרוצה מהקניה/אם הכל בסדר עם המוצר?/באם יש לו שאילות בקשר לשרות וכו'.
  • שיחת טלפון יכולה להיות על הודעה של מוצר חדש או מבצע מסוים או הזמנה לתערוכה שלך וכו'.

סוגי המכתבים:

  1. מכתבי אינפורמציה שיכול להועיל ללקוחותיך.
  2. מכתב ששואל לשלומם.
  3. מכתב שמיידע אותם על הנחות, מחירים של מוצר וכו'.
  4. מכתב תודה על הקניה שלהם.
  5. מכתב שסוקר את לקוחותיך (בשביל לדעת מה הם חושבים על העסק שלך או איך אפשר לשפר את השרות).

להלן מספר דוגמאות:

  • איזה חלק מהשרות שלנו ראוי לשיפור/תיקון?
  • האם קיים מישהו מעובדינו שנותן לך שרות מצוין?
  • האם קיים מישהו מעובדינו שלא נותן לך שרות טוב?
  • האם יש שעות אחרות שבן יהיה לכם נוח לקבל אצלנו שרות?
  • האם קבלת איזה שהוא שרות שעדיין אתה לא מבין? אם כן מהו?
  • האם עשינו משהו שאתה לא מסכים עמו? אם כן פרט.
  • האם יש משהו שאנחנו צריכים לשנות בחברה על מנת שתהיה מרוצה יותר?

מעוניינים לחולל מהפכה בדרך בה מתנהל העסק שלכם? צרו עמנו קשר ונציגינו ישמחו לתאם עמכם פגישת ייעוץ. 

צלצלו כעת 050-8343370 או לחצו כאן